ANPC - Protecția consumatorilor
Site-ul cartusescu.ro este administrat de SC MISS OFFICE SRL.Legislație aplicabilă:
Sediu social: Șos. Giurgiului nr. 79-101, sector 4, București.
Punct de lucru: str. Izvor nr. 78, corp B, etaj 1, cam. 1-2, sector 5, București, telefon: 0723008305, 0762105009, mail: escu[at]cartusescu.ro
Nr. înm. Reg. Comerțului J40/12936/2012, Cod fiscal RO30870582. Toate datele noastre de contact le găsești aici.
- OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor (persoane fizice) in cadrul contractelor incheiate (la distanta) cu profesionistii;
- OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor modificata prin HG nr. 394/1995, HG nr. 786/1996 si completata prin Legea nr. 37/2002;
- Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiilor asociate acestora, modificata prin OUG nr. 174/2008 si OUG nr. 34/2014;
- Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor;
- Legea nr. 365/2002 si HG nr. 1308/2002 privind comertul electronic cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului UE 2019/679/EU - GDPR;
- Legea nr. 571/2003 si OMF 2226/2006 actualizata prin Legea nr. 227/2015 privind codul fiscal;
- Legea nr. 8/1996 cu modificarile si completarile ulterioare privind protectia drepturilor de autor si drepturi conexe;
- HG nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului.
Achizitionarea produselor prin intermediul site-ului cartusescu.ro este considerata "contract la distanta", pentru ca reprezinta o tranzactie incheiata intre furnizorul profesionist de produse si servicii si consumatorul final, in cadrul unui sistem de vanzare la distanta (prin comenzi on-line pe site, prin mail sau telefonic, in lipsa contactului fizic dintre parti sau in lipsa contactului fizic intre consumator si produsul achizitionat). Contractul se considera incheiat in momentul in care furnizorul a transmis, iar consumatorul a primit confirmarea finala a comenzii (incluzand finalizare status comanda, emitere factura, certificat de garantie si declaratie de conformitate, intocmire documente de transport, receptie produs si incasare contravaloare in bani).
Sunt incluse in acest contract la distanta acceptat de consumator urmatoarele informatii:
- prezentarea furnizorului, cu toate datele sale de identificare si contact;
- descrierea produselor, a principalelor caracteristici si functionalitati, asa cum sunt ele afisate in paginile site-ului;
- detalierea conditiilor si termenelor de livrare si plata a produselor, inclusiv pretul total cu toate taxele incluse;
- prezentarea conditiilor de garantie si conformitate a produselor;
- colectarea datelor de identificare a clientului, necesare pentru confirmarea comenzii, intocmirea documentelor fiscale si de transport, precum si instiintarea acestuia privind respectarea confidentialitatii;
- transferul catre client a dreptului patrimonial asupra produsului, prin acte fiscale, certificat de garantie, declaratie de conformitate si documente de transport;
- receptionarea de catre cumparator a produsului si incasarea de catre furnizor a contravalorii in bani a acestuia;
- prezentarea dreptului de retragere a consumatorului din contractul la distanta, inclusiv prin returnarea produsului si restituirea contravalorii in bani.
Returnare produse și restituire bani:
Ai dreptul de a solicita retragerea unilaterala din contractul la distanta precum si returnarea produsului achiziționat exclusiv on-line în termen de maximum 14 zile de la data achiziției. Termenul maxim de restituire a banilor către tine este de 14 zile de la receptionarea produsului la sediul nostru. Procedura de returnare a produselor și restituirea banilor, precum și formularul de retur produse sunt disponibile aici.
Conditii de garantie:
Acordam garantie comerciala asupra produselor noastre catre toti cumparatorii, atat persoane fizice cat si juridice. Pe toată perioada garanției comerciale, vom repara sau înlocui produsul reclamat și constatat ca fiind
defect sau neconform, iar în cazul în care acest lucru nu mai este posibil, vom restitui la cerere contravaloarea acestuia.
Garantia legala protejeaza exclusiv consumatorii finali, persoane fizice si este o masura de protectie suplimentara pentru acestia. Cumparatorii persoane juridice beneficiaza la randul lor de posibilitatea solutionarii litigiilor prin calea dreptului comun sau dreptului comercial.
Daca sunteti client final persoana fizica (consumator) si in urma demersurilor de solutionare amiabila a unor reclamatii catre furnizor considerati ca sunteti nedreptatit, puteti contacta Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor
la urmatoarele date de contact:
• Telefonul Consumatorilor: 021 9551
• Comisariatul Judetean Bucuresti:
Strada Transilvaniei nr. 2, sector 1, tel 021 310 6375, fax 021 310 6380
•
email: reclamatii[punct]bucuresti[at]opc[punct]ro
• site: http://www.anpc.gov.ro